baby0707 Yasayan varmi gobegim bombos gibi basiyorum sallaniyor fln ama kasigimda onceki dikis yerimde sertlik ve agri var onemli biseymi sizce
edannnnur baby0707 sezeryan yerinin etrafı değil mi semsert bende de oldu doktorum normal dedi magnezyum başladı ama
23041988 Bebek kız o😁toplanıyor gibi oluyor dımı arada gecer gibi olur sıtres yorgunlukta genelde olur
Kubraaa_o 23041988 bende 18.haftada başladı. Henüz bu haftalarda bebek bu şekilde toplanıp dışarıdan hissedilmeyecek kadar küçük oluyor.