Kızlar son adet başlangıcım 28 Ağustos. 4 tane idrar testi yaptım inanamadığım için hepsi de anında pozitif çıktı. Ertesi gün kan vermek için hastaneye gittim kan verdim hug değeri 800 çıktı. gelmişken doktora gözükeyim dedim. Doktor bana “ rahim duvarın kalın daha kese de bebek de görünmez küçücük dedi “ göremedi. Üstünden 2 gün geçti 6 7 gün sonrası için özele randevu aldım o zaman görebilir miyim sizce? Dış gebelik ihtimalinden çok korkuyorum.