Hanife_Eymen merhaba ben de hamileliğimin 6 veya 7 ayındaydım sanırım 2 gün yoğun kaşınmadan sonra eşim üzerimde görmüştü. Hemen görümcemi aradım kadın o kadar rahat bir şekilde hallederiz dedi ki 🤣🤣🤣 onu mu abartıyorsun biz kaç defa yaşadık falan gibi konuştu. O gün eve geldi yatak odamda görmüştüm ben, bahçe için kullandığı eşinin bir ilaç vardı. Tarım ilaçları satan yerlerde galiba oluyor. Sadece yatak odamı ilaçladım. Geri kalan her şeyi iki gün boyunca sildik süpürdük sirkeli çamaşır sulu sularla. İlaçlamaya bile gerek yok denildi ama benim içim rahat değildi detaylı bir temizlik sonucu çok değilse yani bir iki tane ise gidebilir. Ben daha hiç görmedim. Ablam da aynı durumu yaşamıştı o bayağı vardı sanırım kurtulamamıştı normal ilaçlarla. İlaçlama şirketi şart diğer türlü temizlenmiyor eğer ki çok sardı ise. Ama dediğim gibi bir iki tane ise güzel bir temizlik detaylı , kaynar sular özellikle sirke ve çamaşır suyu işinizi görür. Çok geçmiş olsun Allah kolaylık versin🥹❤️