isimsiz12 Sezaryen olursam kendimi psikolojik olarak çok daha rahat hissedeceğim için kolay toparlanacağımı düşünüyorum çünkü ben normal doğumun sadece doğum sürecinden değil doğum sonrası sürecinden de çok korkuyorum işte ilerde idrar torbası sarkmasından dolayı idrarı tutamamak, vajinanın yırtılması ve atılacak dikişler, vajina şeklinin bozulması genişlemesi vs aşırı korkutuyor