betiiy Günaydıın kızlar, sabahki testim bu şekilde. Bat 5-6 ekim. İkinci çizgi böyle çıktı erken gebelik testinde. Hamile miyim ?
Nurtuba4160 betiiy var görünüyor canım 2 gün sonra tekrarla batında gelmiş Allah’ım gönlüne göre versin
fatma14gamze Kızlar ben de dün böyle predıctor early yaptım pozıtıf çıkmıştı kan negatif geldi acaba degısır mı sayfamda var testlerimmm