Bze41 Merhaba arkadaşlar hamileliğim çok güzel bir şekilde giderken hiçbir sebep yokken kanamam başlıdı çok yoğun bir şekilde adet kanamasındanda fazla şarıl şarıl geliyordu doktor hastaneye yatışımı yaptı ilaç tedavisi görüyorum böyle olup düzelen var mı aranızda çok endişeliyim
Nur-123-nur Bze41 benim regl şeklinde olmuştu 7.haftada progestana başlamıştım sürekli yatıp dinlenmisgim ve bol su içmiştim o şekilde geçmişti şimdi 20. Haftadayim şükür bir sıkıntı yok iki arkadaşım da sizin gibi kanlar içinde hastaneye yetistirilmisti biri üc aylikti gideri de 28. Haftada olmuştu sanırım şükür sağlıklı bir şekilde doğum yaptılar yani kan her türlü çok korkutuyor önlem alıp dinlenmek ve ilaçları düzenli kullanmak lazım ama içinizi ferah tutun bol bol dua edin inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız Allah şifa versin
Nisanmomy Bze41 çok geçmiş olsun ben de yoğun kanama sorunu yaşamıştım. Sabah doktor kontrolüne gittim hiçbir şey yoktu akşam evde otururken birden adet olur gibi yoğun bir kanama oldu. Eşimle apar topar acile gittik doktor kontrol ettiğinde kanama alanı keseye yaklaşmamıştı. Fitil verdi ve iki hafta fitilimi kullandı istirahat ettim. Çok şükür düzeldi şu an gebeliğin normal seyirde devam ediyor. Sakın stres yapma akışına bırak olumsuz şeyler düşünme dualarım seninle🌸🙏
idilaytun Bze41 merhaba ben aynı durumu yaşıyorum haftamız da aynı hastanede yatıyorum çok korkuyorum
Aslihaaan Merhaba, 9. Haftadayken benim de inanılmaz yoğun bir kanamam olmuştu progesten kullanıp 10 gün kadar hep dinlendim, sonrasında bir sorun olmadı çok şükür sizede Allah şifa versin
Bze41 Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için insan ister istemez korkuyor her şeyde çok güzel gidiyordu serviksim de kısalmış 27 mm olmuş doktor rahim ağzında dikiş yapabilirmiş buda beni korkutuyor
alisaltinova Merhaba ben de 7. Haftada ve 14. Haftada dolu dolu kanama yaşadım ama çok şükür şu an gayet sağlıklı ilerliyoruz doktorlar da bunun bir açıklamasını yapamıyor maalesef kendini sakın kanaman olduğu için strese sokma herkes de olabilen bir şey
Bze41 alisaltinova bebeğim için endişeleniyorum ister istemez ama yorumları okuyunca biraz daha rahatladım rahim ağzr uzunluğuda 27mm çıktı sınıra yakınmış bu durumla karşılaşan var mı acaba
Bze41 idilaytun doktora kanama nedenini sorduğumda keşke bilebilsek nedenini demişti bir sürü sebepten olabiliyormuş rahmin yapısından dolayı olabiliyormuş korkmayın serumlar iğneler iyi geliyor kanamayı azaltıyor ben şuan evdeyim çok hafif bir şekilde kan damlası geliyor doktor size söyledi mi kanama nedenini
busra34__ Bze41 Merhaba benim de pazar günü kanamam oldu hemen hastaneye gittim yatış yaptılar ama miktarı azdı yine de çok korktum 11+6 ydım yatıl yapıldı serumlar ilaçlar hafif bir kanama alanı oluşmuş dedi doktor kalbi atıyor çok şükür benim rahim ağzımda da sıkıntı vardı. bir gün öcnesinde 35 ölçmüştü doktorum progestan başlamıştıertesi gün bunu yaşadım hastaneye yatış yapınca pazartesi çıkış içim muayane oldum radyoloji 37 ölçtü kendi doktorum 25 dedi dikiş atıcam rahim ağzına dedi çok endişelendim sonrasında radyoloji 37 iyince progestan sabah akşam verdi şuan leke şeklinde azaldı baya Çarşamba kontrolüm var inşallah herşey yolundadır insan çok endişe ediyor gerçekten rahim ağzı da beni korkuttu tabi biraz
Bze41 busra34__ merhaba radyoloji karından bakarak mı ölçtü çünkü vajinadan bakınca gerçek sonuç çıkıyormuş karından daha uzun çıkıyormuş benim doktorum vajinadan ölçtü 27 veya 28 ölçmüştü haftaya kontrolüm var dikip dikmemeye karar verecekmiş benide korkutuyor bu durum doktor size açıklama yaptı mı neden oluyormuş bu durum dikilmezse çok riskli oluyor muymuş size dikiş atıldı mı
busra34__ Bze41 hem kendi doktorum hem radyoloji önce ultrasonda baktı bir şey söylemediler vajinal kendi doktorum 25 sonrasında radyolojiye gittim radyolojideki doktor 37 ölçtü hatta 40 a akadar yolu var filan dedi ama Çarşamba tekrar bakılıcak radyoloji doktorum 30 aşşağısında riskli gördüklerimize dikiş atıyoruz dedi dikilmezse tabi ki çok riskli bebeğinizi erkenden kaydedebilirsiniz farketmezseniz Allah korusun o yüzden endişeliyim bende zaten eğer dikilmesi gerekiyorsa ztn kesinlikle diktirin erken doğuma sebep olur benim doktorum öyle söyledi
busra34__ Bze41 neden oluyormuş sorusuna gelince de herhangi bir neden yok aslında önceden erken doğum riski olan önceden dikiş attıranlar 2. De yine sttırması gerekiyormuş önlem amaçlı ama benim ilk gebeliğim ve daha önce yaşamadım yani doktor ztn ilk bana bunu sordu ilk gebeliğin mi diye bence farketmiyor herkeste olabiliyor hatta başta olmayıp ilerleyen haftalarda hemen düşen dikiş attıranlar varmış bundan sonraki süreç de önemli kontrol edilerek devam edicek malesef gerekli olursa dikilicek🥺
busra34__ Bze41 benim kanama vardı dediğim gibi 37 çıkınca doktorum gerek duymadı henüz dikişe gerek yok dediler bol su iç dedi ilaç verdi sabah akşam progestan içiyorum Çarşamba tekrar kontrolüm var
Bze41 busra34__ çok garip iki doktorunda farklı ölçmesi ama 37 değeri iyi bir değer diye biliyorum inşallah dikmeye gerek kalmaz benim doktoum sadece 1 kere ölçtü kanamam varken 27 mm çıktı haftaya tekrar ölçüp karar verecekmiş büyük ihtimal dikecekmiş gibi konuştu ama başka hastanedeki doktoruma sordum 25 mm sınır 25in altındakiler dikilir dedi o yüzden biraz tereddütteyim
busra34__ Bze41 benim doktorum da özel 25 diyince hemen dikebilriiz dedir adtoloji ölçsün dedi 25 sınırmış dikkat edin derim hemen düşerse sizin için riskli olur
Bze41 busra34__ teşekkür ederim bakalım haftaya doktorun muayenesine göre karar vericez inşllah hepimiz için güzel şeyler duyarız