Baştan berri riskli bir gebelik geçiriyorum 29. haftada 3 cm açılmayla hastanede yattım 3 gün sonra ilaçlarla durdurdular taburcu oldum. Hep yattım sadece tuvalete kalktım. Bir gün yatarken bi anda suyum geldi ve çok korktum hemen hastaneye gittim ve yatış verdiler ağrım sancım yada açılmamda herhangi bir değişiklik yok dediler Doktor 34. Haftaya kadar bekleyelim dedi. Ama suyum sızıntı şeklinde gelmeye devem ediyor. Sancım vesayre olmadığı için çok tedirgin ve korkuyorum 😔