Dün akşam çok yoğun bi kanama yaşadım hemen acile gittim bu 2.gebeliğim, ilkinde böyle bişey yaşamadım. Ben kanamayı görünce tamam düşük bitti dedim ama önce benden kan aldılar sonuca göre tekrar aldırdılar, doktoru aradılar, doktor kalp atışını duyduk mu dedi duyduk. Progestan iğne yapın demiş ve yapıldı. Ultrasonla bakılmadı doktor gelmediği için. Benim içim rahat değil bu kadar kanama neyin nesi.. yaşayan var mı? Bana göre herşey bitti.. 9’da sıra alıp bekleyeceğim randevuda 15 güne var anca..