Uyudum yine 3 gibi uyandım,gözlerim açık tavana bakıyorum
Bus51 2 de uyandı hala uyumasını bekliyorum
Bus51 2saatte bir kalkıyorum uykuya dalmak imkansız gibi 🤦🏽♀️
Bus51 hala uyumadı şimdi emziririm gaz çıkarırım inşallah uyur uykusuzluktan bayılacam 😭
bartulies bebek mi ?🫠
Bus51 evet bebek