susaMom_ bi kere öyle oldu, yürüyemedim bile zaten akşamına hastanelik oldum 🤦🏽♀️ şuan zaten mecburen sürekli yattığım için baskı hissetmiyorum hiç. Ona rağmen doktor soruyor tuvalete giderken baskı hissediyor musun diye. Bi kere riskli gebelik olunca sürekli böyle devam ediyor sanırım, benin öyle oldu en azından