1PrensAnnesi Yunusm123 evet bende o şekilde olmuştum ilerleyen haftalarda netleşti ve son adetime göre değil ultrasona göre hesaplandı herşey ve doğumu ona göre yaptım
1PrensAnnesi Yunusm123 evet cnm hep bebek ileride hafta olarak dedi doktor son zamanlar 20 haftadan sonrada üstüne adet olmuşsunuz siz kesin dedi ve doğumu filan o tarihe göre yaptm❣
Lamelif Yunusm123 ilk üç ay adet zamanım gelince kanama yaşadım progestan ve yatak istirahati ile atlattım genellikle erkek bebeklerde oluyormuş. Benim bebeğimde erkek
Yunusm123 1PrensAnnesi darısı başıma ins bende hamisimdir ya sizler böyle deyince daha çok ümitlendim 🤗