Kelebek671 ahh benim baş belamdı 3 doz monurol kullandım enfeksiyon daha da yükseldi tuvaletten cıkamıyordum. İdrar kültüründe üreme çıkmayınca kadın doğumcum antibiyotik kullanmamı istemedi. Muayene esnasında akıntımın cok fazla oldugunu ve idrar tahlilini etkileyebileceğini söyledi, akıntı için 2 adet fitil yazdı, günlük pedi yasakladı, pamuklu çamaşır kullanmaya başladım. 10 günde falan kendime geldim.