ezgi3939
Evet yaa hemde ne şok halen atlatamadim varya 😅 Sevinç, korku ve endişe hepsini bir yaşıyorum.
Salı günü biri bir ucta biri bir uctaydi şimdi yanyana gelmişler minnaklar aralarında zar varmış. Tek yumurta büyük ihtimal dedi. Yine ilerleyen haftalarda belli olacakmis plesantanin tek veya çift olmasına bağlı ama doktorumuz tek düşünüyorum dedi. Benim bir kaybim olduğu için perinatoloji de başlamıştım zaten o iyi oldu detaylı bakıyor. Birisi 7+5 birisi 7+3 çıktı. 2 hafta sonra kontrol 😊
Aklıma gelen soruları sordum ev işi, yürüyüş serbest mi diye ağır iş yapmadan normal hayatına devam edebilirsin dedi.
İkiz olunca yeme miktarını porsiyon arttıracak miyim dedim gerek yokmuş
Birde ben fetal dna ve ikili tarama sordum. Fetal dna önerdi zaten ben ense kalınlığı vs bakacağım dedi . Genel olarak böyle geçti 😊 normal gebeliğe göre riskimiz biraz fazla ama hiç olumsuz konuşmadı doktorumuz