Merhaba. Aynı durumu 22. haftamda detaylı ultrasonda ben de yaşadım. Biz bir de il değiştirerek şehir hastanesine gittik. Muayene sırasında doktor direkt beyninde kist var dedi. Eşim de yanımızdaydı muayene sırasında ve nerdeyse düşüp bayılacaktı. Garip bir şekilde ben çok rahattım. Öncesinde yaşımdan dolayı 3lü testte risk fazla çıktığı için fetal dna yaptırmıştım. 2-3 hafta sonra tekrar gelmemizi söyledi. 2 hafta sonra tekrar gittik. Başka bir doktora denk geldik. Resmen bizi kapıdan kovacaktı. Bunun için niye geldiniz bunlar çok normal kendiliğinden 27-28. haftaya doğru geçiyor, boşuna telaşlanmışsınız dedi. Rutin kontrolü bile yapmayacaktı. Sırf il dışından geldik diye yaptı:)) Sizin de içiniz rahat olsun. En kısa zamanda geçecektir. Üzülmenize değmeyecek inanın 🤗