Bebegn kafasi önde diye suni sancıyla dogumu baslatmak istiyodu doktorum bende korkumdan riske atmak istemedm bugn sabah sezeryan oldum kızlar bebisimle ben gayet iyiyiz hala ayaga kalkınca agrim oluyo ama gecicek inşallah darısı sizlere rabbim hepinize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin🙏