Merhaba. Ben de grip olduğum için tahlil verdim. Glikoz +2 çıktı daha önce de +1 çıkmıştı bana da şeker hastalığın var mı diye soruyorlar yok diyorum ama gizli olabilir dediler. Birdahaki kadın doğum randevumda durumu belirtip erken şeker yüklemesi testi yönlendirmesi yaptırmamı söylediler. Benim de canım sıkıldı açıkçası. Kaç haftalık sizin