Yogurtlupilav aleynaozc Ekin ve İlge’yi beğendim. Son zamanlarda çok popüler ama “Leyla” ismi tam bir yenge ismi olduğu için çok hoşuma gitmiyor. Leyla isminde fettan bir yengem var evet 😁
-dmlaklnc0 Ekin kulağa hoş geliyor 🌸 Ben de kızımın adını Doğa koymayı düşünüyorum ama tek mi olsa yanına bir isim daha mı olsa karar veremedim 😇
aleynaozc -dmlaklnc0 -dmlaklnc0 aslında tek isim kulağa çok daha güzel geliyor ama ben de karar veremezsem 2. ismi koyacağım gibi🫠
-dmlaklnc0 aleynaozc insan kararsız kalıyor valla benimki de tek güzel gibi yanına başka isim uyduramıyorum sankii