atesvesu 6.haftadan beri günde 2 kere fitil olarak kullanıyorum bir sabah bir de gece yatmadan önce şuan 10+3 haftaligim biraz önce fitili yerleştirirken içimde şişkinlik hissettim içi şişmiş gibi bu normal mi
leydik atesvesu fitil değilse ağızdan alsan daha iyi diye biliyorum bende kullandım kafama göre bıraktım çok baş döndürüyordu baygınlık hissi
ghostty atesvesu ben de haftalardır kullanıyorum aynısı bende de oluyor. Normal, progestanın yaptığı bir durum diye biliyorum.
tazenne atesvesu evet evet bende de vardı. Korkma bişey değil o. Ben de ilkinde çok korkmuştum. Sanırım hamileyiz rahmimiz büyüyor o ele gelen et psrçası da o canıöm. Kullan fitili. Zaten bıraktırır 12. Haftada filan.
dndukaya atesvesu ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum hap olarak kullanmak pek işe yaramıyor fitil olarak daha etkili doktorumda öyle söyledi alttan alman daha yararlı sonuç verir diye ben şuan 34 haftaligim kutularca bitirdim ve hala kullanıyorum bir hafta daha kullanicam sabah akşam bende hiç bir yan etki yapmadı hiç bir rahatsızlık hissi doktorunuza bı danışın isterseniz belki fitilden olmaya bilir
atesvesu leydik canım benim karacigerimde yağlanma büyüme olduğu için mecbur vajinal olarak kullanıyorum doktor karaciğerine zarar verir dedi
3kedili2bebekli leydik o yüzden fitil veriyorlar aslında ağızdan çok kotu yapiyor fitil olunxa daha rahat
3bebekliannee leydik o ağızdan aldığınız için oluyordu bende de oldu doktoruma söyledim fitil olarak kullan yan etki yapmıyor o zaman dedi fitil olarak kullanmaya başladım gitti yan etkiler
Gulcinkc Aynı hafta aynı gündeyiz canım , bende 5. Haftadan beri kullanıyorum bazen benden böyle afedersin parça parça şeklinde ilacın parçaları çıkıyor belki öyle bişeydir o içimizde eriyor ama gene de kalıntıları kalıyor belki öyle birşeydir
atesvesu tazenne ilk kullanınca hiç böyle olmadı canım biraz önce fark ettim korktum tabi sendede olduysa normal o zaman kullandıkça belki de şişkinlik oluyor hayırlısı bakalım ne zamana kadar kullanırız
ghostty atesvesu rica ederim canım için rahat olsun. Geçen sene kullanmıştım o zaman da aynısı olmuştu.
tazenne atesvesu sen yine için rahat etsin diye Doktora gidince sor canım. Ama dediğim gbi bişey o merak etme. Bana 12. Haftaya kadar kullan dedi sonra bıraktık. İlki kürtajdı benim. Kalp atışı durmuştu. O yüzden kan sulandırıcı fşlan içmiştim. Ama çok şükür bıraktık hep onları 12. Haftaya grince.
atesvesu tazenne haftaya randevum var sorarım canım bende progesteron hormonum düşük çıktığı için kullanıyorum düşük olmasın diye
dndukaya atesvesu bı progestan rahim için duvarını kalinlastiriyor ki bu zaten istenilen bişi progestan kullananlarda amaç zaten rahim ağzı duvarini kalinlasmak düşük felan tehlikesini önlemek için sendeki o şişkinlik dediğin büyük ihtimal ilaç ise yaramış ve rahim ağzı duvarın kalinlamaya başlamış zamanla daha sıkı olacak ben artık kullanmakta zorlanıyorum vajinan daraldığıni hissedebiliyosun zamanla canım korkulacak bişi yok
Minikkkk_0 dndukaya bende 3.5 haftadır günde 2 kere kullanıyorum bazen çok iyi oluyor ama bazen de idrarımı yaptığımda idrarımda küçük beyaz parçalar görüyorum bazen peçeteye sildiğimde beyaz kireç gibi geliyor akşamları diğer fitili iterken içeriden eldivene bulaşıyor ama iyi ittiriyorum kayma ihtimali olmuyor ve fitili koyduktan sonra en az 45 dk 1 saat ayaklarım yüksekte yatıyorum. Normal midir bilmiyorum yarın doktora sorucam bakalım
gunes866_ atesvesu ya benim de öyle oluyor şuan içeri gırmıyor geri çıkıyor acaba vajına agzınımı daraltıyor
Nur_cbn atesvesu 8.haftadan beri hem iğnesini hemde fitilini kullandım 15 haftalık olduğumda iğnesini doktorum gerek yok fitile devam edin dedi şuan 19 haftalığız ve doğuma kadar kullanacağımı söyledi fitil içerimde eridiği için çok kalıntısı kalıyor bende farketmiştim. Ağızdan da alınabilirmiş ama yan etkisi çok olduğundan dolayı doktorum aşağıdan önerdi hem fitil olarak yaparsan ilaç tam etki gösterir dedi sıkma canını ben bazen pimpirik yapıp eşime söylüyorum doktorumuzu arar fitil eridiği için parçaları kalıyor demiş 🥰
atesvesu Nur_cbn parçaları sonradan geliyor canım artık kullanmaktan sistigini dusunuyorum normalmiş ama o da
Nur_cbn atesvesu evet normal canım bazen fitili yaparken bile artık canımın yandığını hissedebiliyorum