Nz1 27 ağustos ta açmıştım kuyuyu. 4 hafta içinde tüketilmesi gerektiği yazıyor kutuda. Bebeğime versem zararı olur mu?
Deletedmom_297 Nz1 bence vermeyin gıda sektöründe çalıştım tabsiye edilen tüketim talimatına göre uyun lütfen ciddi bozulmalar oluyor görünmesede
Selenavci63 Nz1 açılan kutu 1 ay içinde tüketilmesi gerekiyor diye biliyorum hava ile temas ettiği için özelliğini kaybedebiliyormuş