Ben 17 eylülde transfer oldum
Dayanamadım 9. Günde yani 26 eylül sabah İlk betam 31 çıktı 29 Eylül sabahı 123 çıktı.
Doktorum daha test vermeme gerek olmadığını söyledi die daha vermedim.son adet tarihine göre 5+1 olarak
Görünüyor doğrudur inşallah.
Bir de kese için gitmeyi düşünmüyorum o stresi yaşamak istemıyorum direkt kalp atışına kadar beklemek istiyorum doğru mu yapıyorum bilmıyorum