Merhabalar şu an 5+6 haftalık hamileyim 4 gün önce bir kontrole gittim ancak gebelik kesenin etrafında kan birikmiş gitmiyor dedi kan sulandırıcı iğne ve coraspin verdi ekimin 10 unda gel kalp atışını dinleyelim dedi çok korkuyorum bu süreçte böyle bir sorun yaşayan oldu mu lütfen yazın deneyimlerinizi 