Kızlar merhaba size bir sorum olacak bnm ilişki gunu eylul 5 adet tarihim 25 adetim gecikiyo ama hamilik belirtilerini bire bir yaşıyorum 2 defa idrar testi yaptım biri cokkk silik cıktı diğerinde bsey cıkmadı..sizce olma ihtimali varmıdır aradan da neredeyse 3 hafta geçti