busbusv moonlight41 Sat a göre bakılıyor ama muayenemde iki gün ileride dedi doktorum yani 12+4 müş. Ama ben uygulamaya göre söylüyorum 12+2 😄
havakcdl-48 moonlight41 canim normal hesaplıyorum fark etmiyor ilerde yada geride olması bebegin gelişimi ile alakalı bir durum benim ki ikisi de tüp bebek di ilk kızımda da hep iki hafta önden gitti gelişimi taze transfer olmasına rağmen şimdi oğlum da da 31 haftaligiz dondurulmuş embriyo cuma günü gittiğim zaman kafası 33 bacakları 32 haftalik falan çıkıyor yani o gelişimi ve büyüklüğe gore hesapliyorlar
busbusv Selenay147 ben ilk denememi devlette yaptım maalesef güzel bir süreç geçirmedim. Araştırıp özele geçtim ilk denemede tuttu çok şükür 🙏🏻
moonlight41 havakcdl-48 mesela benim son adet tarihim 16 eylül 6 ekimde dr trasnfer olucam allahin izniyle tutarsa neye göre hesaplicam dondurlmus 5 gün embiryosu olucak
havakcdl-48 moonlight41 canim s9n adet tarihine gore hesapla yine benimki de 27 şubat san transfer 20 si oldu dondurulmuş embriyo olarak son adet e gore hesaplanıyor. Transfer olurken zaten senin yumurtlama ve yumurtanın çatlaması gore ayarlıyorum tutunma ihtimali yüksek tutmak için
btl194 Mucizem_63 22 +5 günlük olduk canım mide sorunu dışında iyi gidiyor bide plasentanın ön duvarda yerleşmesi biraz can sıkıcı
cns5117 ghostty Mutlubiri54 Merhaba nasl gidiyor gebeliğiniz bende ilk denemede pozitif gördüm şükür salı günü ilk muayeneye gidicem kasık ağrısı dşnda belirtim yok brazda iştahszlk okdr kusma vs hiçbişi yaşamadm henüz ama son 5 gündr kahve leke gelyr hemşirem progrstan kaynaklo olablcgni söyledi ama ben yinede huzursuzum böyle bir şey yaşadınızmı
ghostty cns5117 merhaba siz yazınca eski yazdığıma baktım keseyi görmeye gidecekmişim🥹Şuan 13. haftalardayım, zaman geçmiş. Sizin de hayırlı olsun çok sevindim. Ben herhangi bir kanama yaşamadım. Ama bazen böyle kanama alanları olabiliyormuş. İğnelerinizi falan ilaçlarınızı kullanmaya devam edin. Doktorunuz sizi yönlendirir bir şey yoktur inşallah🙏🏻🙏🏻
cns5117 ghostty Çok sevindm sağlıkla kucagımıza alalım inşallah bende salı günü güzel haberler alırım 🙏🏻 hepsini düzenli kullanıyorum çoğunluklada yatıyorm iş flan zaten yapmıyorum 1 hafta oldu kahve lekelenme ilk gördgm hemşireme yazdm öyle dönüş yapnca braz rahatladm sonrasında geçmişti ama 3 gündr tekrar oldu telaşlandm ama kontrolüme az kaldı ilaç iğnede kullanıyorm bekleyecegm sanırm
ghostty cns5117 ilaçlarınızı kullanıyorsanız onlar sizi koruyordur. Zaten hemen bilgi vermişsiniz, salı günü içiniz rahatlar doktoru ve keseyi de görünce merak etmeyin. İnsan her an her şeye endişelenebiliyor bu dönemde, bende de hala oluyor en ufak şeyde🥹
cns5117 ghostty Öyle maalesef endişe hep olacak sanırım yeter ki sağlık olsun bu da böyle geçecek belki teşekkür ederim güzel dilekleriniz için inşallah salı günü rahatlarim ben de
ghostty cns5117 kese sonrası kalp atışı, kalp atışı sonrası bebeğim sağlıklı mı vs yani hep bir süreç🥹İnşallah hayırlısı olsun sizin için🙏🏻
Mutlubiri54 cns5117 sizin adınıza cok sevındım daha önceki konusmalarımızı görüp sormak istedim .🥹 bende 29 oldum cok şükür.