Ben bugün kan vermeye gittim. Test yapmıştım pozitif çıkınca betayı öğreneyim dedim. Hemşire bana eğer gebelik çıkarsa diğer hemşireye mutlaka bildirin, görünün demişti. Muhtemelen hamilelikteki tetanoz aşısı, eğitim vs. Ve çocuk doğduktan sonraki aşıları içindir. Gidin bence sağlık ocağına