Sigara yüzünden kaç bebek öldü çok şahit oldum. Bir şey olmaz dersiniz içen çok var dersiniz bırakamıyorum dersiniz. Ama düşünün hevesle kontrole gidiyorsunuz bebeğinizin hareketleri görmek için heveslisiniz ama bir bakıyorsunuz bebeğiniz hareketsiz kalbi durmuş… doktor bebeği almamız gerekiyor diyor ve acilen dogumhaneye yatıyorsunuz doğuruyorsunuz ama eliniz karnınız boş… sadece bu sahneyi aklınıza getirin ne hissettiniz ve buna siz sebep oldunuz psikolojik olarak ne halde olursunuz?? Böyle bir durum olmadı diyelim. Bebeğiniz doğduğu gibi sigara yakıp agzına vermicekseniz eğer şimdi de içmeyin. Bir sürü hastalığa sebep oluyor hemen görülmese de ileriki yaşlarda. Ben aşırı bağımlıydım ve çok zor dönemlerden ve tedavilerdenn geçtim ama zar zor bıraktım ilk 2-3 hafta zor ama sonrası çok güzel