Seymaakirmizi Çok kasılmalarımız oluyo sizde de oluyo mu? Su veya nişan denilen belırtılerde daha olmadı. Beklemedeyiz güçsüzleştik iyice sizlerde durum nasıl ?😊😊😊
Hbsanneoluyo Seymaakirmizi saatler sonra 40 hafta olucam hafif ama devam eden sancıları dışında farklı bir belirtim yok
Handebl Seymaakirmizi 39. Haftamız bugün yarın doğumum var sezeryan duanızı eksik etmeyin kızlar ❤️🤲🏻
ayaz75 Benim nisan geldi galiba kahverengimsi fazla mukus gibi düşünün. Iki gün sürdü sürekli sildigimde gördüm