Nazli_3009 Eddie61 devlette 36 da gireceksin dediler daha gitmedim özel 32 de başlarız demişti ama ben 34 de gittim o zaman girmiştim
Embu Eddie61 ilk hamileliğimde 36 da girdim ikinci de 32. Hafta da başladı sonra da her kontrolden yarım saat öncesi girdim
Glnrgz Merhaba benim doktorum 34 ü tamamladığım gün ilkini çekti ve artık haftalık kontrol istedi. Her gittiğimde önce nst çekiyor aonra muayene oluyorum
SuEr_Tu1512 Eddie61 Karnım sertleşiyor sürekli diye 30da başladım. 33 ve 34te de girdim şuan 35im, 36.haftada gidicem yine girerim🤷♀️