nilsumm Kızlar ben Atlas diyordum Eşimde Aras ama ben Arası beğenmiyorum Araz geldi aklıma sonrada sizce güzel bir isimmi???
busegrr nilsumm Ben oğluma Atlas ismini koyacağım için gönlüm o seçenekten yana🤪 Ama diğer iki isim içinde Aras daha iyi
aybalasmom nilsumm yanlış anlama ama aras daha güzel yaa Araz hem zorlama gibi hem de farklı bi kelime gibi duruyor.
meliiissss nilsumm benim bebişin ismide Atlas olacak inşallah 🩵🤗 eğer diğer iki isim arasında seçmek zorunda olsaydım Arası seçerdim 🤗
raksanayusifova nilsumm Bizim buralarda Araz ismi meşur benimde hoşuma gitti, Allah hangisini istiyosan onu nasip etsin abla😍👶💙
Deletedmom_297 nilsumm Araz pek beğenemedim canım ama tabiki önemli olan sizin tercihiniz Atlas kedimin adı o kadar severkekkoydumki 4 yıl önce oğluma bile düşünüyorum Araz mı aras mı dersen Aras dercih et derim altarnetif yine çok beğendiğim Alaz ismide var
ppmerlina nilsumm Araz değil de Uraz daha mantıklı aşk. Hep Aras diye duyduk mesela Aras Bulut İynemli
Yogurtlupilav nilsumm “Araz” ismini çok sevemedim bende açıkcası. Ama tanıdığım “Alaz” lar var çok efendi tatlı çocuklar..
Herseydenbiktim nilsumm Bence güzel ama @ppmerlina dedigi gibi Uraz olsa daha iyi gibi ask Bizde Atlas diye düşündük sonra Aras en son 2.adını Alaz yaptık 🥺