derryaaneva
Ben çok erken öğrendim aslında, son adet 15 temmuz ben 28 Temmuz da öylesine test yaptım çok silik bir çizgi çıktı, 30 temmuz da tekrar sabah yaptım yine aynı çıktı 1 Ağustos’ta kan verdim kan da çıkmadı sonra dediğim gibi adetime bir hafta kala adet sancısı gibi ağrılarım oldu adetim 2 gün geçti test yaptım. 2. Dk da çizgi çıktı. Akşamına kan verdim 249 du değerim yanlış hatırlamıyorsam