Gamzeee__
Vardır vardır 🌸
Benim son adet 15 temmuzdu, 28,30 temmuz de test yaptım çok silik çizgiler çıkmıştı 1 Ağustosta kan ve idrar verdim enfeksiyondan dediler adetim 1 gün geçti test yaptım 2 dk da kırmızı olarak 2. Çizgi çıkmıştı. İlk kan da çıkmazsa umitsizlenmeyin derim geç döllenme olmuş olabilir. Yukarida bir bayana böyle yazmıştım. Ben de de durum böyleydi