Nur9707 ilk oglumub adı Ömer 🌹 ikinci için dr ömerimiz selim diye tutturuyor nerden duydu hıc bılmeyız ya yavuz selim ya ahmet selim diyoruz ama sadece selimde olabilir her fikre açığım 😄
bebek308_ babyyyytwo evet yaa bende öyle düşündürm ya ileriye dönük sıkıntı olurmu diye de zeyd çınar da olabilir aslında eşim çınarı sevdi 😍
bersah34 annesioo eşimin isteği üzerine daha hamile değilken oğlum olursa ismi böyle olsun derdi bende kıramadım kabul ettim hoşuma da gitti açıkçası 🥰