bebek308_ Beni de çok zorbaladılar ilk kızımın isminden dolayı ama tek içime sinen o isim olmuştu onu koydum .Adı Alin ama bazen de diyorum keşke telaffuzu kolay bir isim mi seçseydim çünkü ilk söylediğimde kimse anlamıyor bundan dolayı kızımın ileride zorbalanmasından korkuyorum ama hâlâ ismini çok seviyorum kızımın, sizde isterseniz böyle düşünerek karar verebilirsiniz çünkü ben o zaman düşünemedim.