Lilbaby Perşembe günü 38+2 iken çatı kontrolü yaptı doktorum. Kontrolden sonra korkma kanaman olabilir, normal dedi. Gerçekten dediği gibi bikaç saat sonra kahverengi kanamam oldu. Gün içinde az az sürdü. Dünde çok hafif kahverengi lekelenmem oldu. Sonra kesildi. Bugün hem sabah, hemde az önce içinde hafif kahvelik olan akıntı geldi. Yoğun sümüksü kıvamlı. Acaba bu nişanmıdır? Yoksa 3. gün hala çatının etkilerimi sürüyordur? Ama ilk kez bugün sümüksü koyu kıvamlı geldi. Kafamda deli sorular 🤷🏻♀️ 😊