kayamommyy 35 haftadayız iç dudak kısımda sivilce gibi biriey çıktı kenarda az ağrı yapıyor sizdede oldumu geçiyor mu sonradan ? Normal doğuma engel mi ?
ru_a6 Siğil olabilirmi bence doktorunuza gidince bir söyleyin çünkü siğil normal doğuma engel diye biliyorum
sevvallsanverr0 kayamommyy olabilir canım bi ara bende de olmuştu. Kıl dönmesi demişti doktorum. Bende jilet kullanıyorum
mervegunerr Benimde başıma geldi doktoruma gösterdim kıl köklerinden kaynaklanıyo iltihaplı sivilce olmuş dedi antibiyotikli krem yazdı 4 5 gün kullandım geçti
sevvallsanverr0 kayamommyy valla açık söyleyim ben kendim çıkarttım. Derin bi kıl dönmesi değildi yüzeyseldi. Hamilelikten önceydi zaten benim ki. Sivilce sıkar gibi sıktım sonra ucu çıktı zaten kılın. Kıl çıkamayıp yan dönüyo oda sivilce gibi iltihap yapıyordu bende