Ben de zamanında aynı araştırmayı yaptığımda 5. Aydan itibaren kremler yağlar kullanın diyorlardı. Ancak ben 5. Aya gelmeden birkaç gün içinde öyle bir çatladım ki sonrasında ne yaptıysam işe yaramadı çatlaklarım artarak devam etti. Şimdi göbek bacak her yer çatlak. Bence ne kadar erken başlarsanız o kadar kâr. Ama bacaklara sürmeyi unutmayın. Bu arada ben organik soğuk sıkım hindistan cevizi sürüyorum kaşıntı da olmuyor