Baklavaseverim Lemongreeny Geçen sene Başak hocaya 6,5 demişlerdi onda yaptırmıştım çok memnun kalmıştım her şeyi anlayacağım bir şekilde detaylıca anlatmış ve detaylıca incelemişti 🥰🥰