sima_ en son vefat eden bebeğime yapıldı onun ölüm sebebini bulamadıkları için. Milyonda bir görülen genetik metabolik bir rahatsızlık çıktı, dna enzimlerinde mutasyon oluyormuş yabancı bir ismi var. hem benden hem eşimden almış bozuk geni. Meğer ikimizde taşıyıcıymışız ve bizim normal yolla bebek yapmamamız gerekiyormuş. Doktordan çıkmayan ben , hamile kalmadan önce bizde sorun var bakın çocuklarım yaşamıyor diyen ben. Ama sağolsun doktorlar 3. Kaybımda bu rahatsızlığı söylediler. Onu da bebeğime sebep bulamadıkları için mecburiyetten araştırdılar