dlraaclsz Kızlar selam 34+4 günlük hamileyim 1 2 saattir bel karın bölgemde geçmeyen sancı gibi ağrılar var doğum belirtisi midir sizce hastaneye gitmeli miyim ?
nisamlke Geçen gece öyle oldu gaz sancısı gibi yürümekte bile zorlandım doktora gittim sabahına acil bir şekilde sadece gerçekten gaz sancısı olduğunu öğrendim