Yeni doğduğu zaman için 0.1 e gerek yok ki zaten hastane çıkışı o ise yarıyor kış bebesi ise uzun kollu içine yetecek kadar alın ben alti için de e bebek te ki çoraplı pijamaları almıştım. Sonrasında direk 3 aylik olarak giydirebilirsiniz ki çıtçıtlı tutumlar zaten hemen küçük geliyor gibi oluyor daha çok fermuarlı olanları tercih etmenizi öneririm en azından boydan çıtçıtlı yerine sadece alttan çıtçıtlı olacak sekikde