Minikeller00 Nur67 merhaba bende Prp ve egzozom yaptırdım 2.adette çağırdılar henüz hiçbir ilaca başlanmadı sizde ilk adetiniz ile mi femaraya başlandı kaç gün kullandınız
Nur67 buse76 doktorum ilk femera ilacına başlattı da diğer sefer yanıt alamadık ilaçtan o yüzden başlattı sanırım
Minikeller00 Nur67 benim ilk tüp bebek denemem Femara ile başlanmıştı yumurta sayısı çok az olan hastalara veriliyor kaliteli yumurta elde etmek için
Minikeller00 Nur67 ilkinde gelişimi durdu iptal edildi öteki ay birkaç yumurta gördü bu sefer iğne başlandı fazlasıyla geliştiler ama opuda hepsi boş çıktı amh düşükse femarayı öneriyorlar ki mantıklıda inşallah sizin tedaviniz başarıyla devam eder 🙏🏻
Nur67 Minikeller00 evet işlemi olduktan sonra doğal adet oldum hemen femeraya başlandı fakat ilaç etki etmedi yumurta büyümedi diğer adette çağırdı doktorum.
Minikeller00 Nur67 peki yumurta görünmüş müydü bende işlemden önce 1-2 yumurta görünürken işlemden sonra göremedik
Nur67 Minikeller00 hiç onu sormadım doğal adet olamıyorum normalde o yüzden hemen femera başlattı doktorum baktımyine etki etmiyor diğer adette gel dedi. Siz ne zaman oldunuz? Amh ve fsh kaç sizin? Zaten bu işlemin 6 ay kontrolü varmış doktorum oyle dedi genelde 2 veya 3. Ayda etkisini göstermeye başlıyormuş
Nur67 Minikeller00 benim solda pek yumurta görünmüyor sağdakiler de aşırı kücük o yüzden işlemi de yaptık en çok sizin maliyetiniz ne kadar oldu?
Minikeller00 Selenay147 bir günlük bir işlem hastanede yatmanıza felan gerek kalmıyor sizin kendi kanınızla yapılıyor
Minikeller00 Selenay147 yumurta gelişmesi için yapıldı bana rahimde herhangi bir sorun yoktu çok şükür henüz kanıtlanmamış bir yöntem fayda görende var görmeyende, rahim kalınlaşması için estrofem felan veriyorlar onlarla da mı kalınlaşmıyor