Cicek1 Kızlar iyi akşamlar Allahın izniyle kızım olacak eşim annesinin ismini koymak istedi bende sıkıntı yapmadım iki isim düşünüyoruz ilk ismine karar veremedik ikinci ismi hatice olacak hatice ismine yakışacak uyumlu isim önerir misiniz rica etsem hatice ikinci olacak başına uyumlu olacak isim arıyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏
Cicek1 dilan128_ teşekkür ederim canım ama ikimci ismi Hatice olacak başına uyacak isim arıyorum ama öneriniz çok güzelmiş başka öneriniz var mu acaba
Muallim3 Hatice’t-ül Kübra Peygamber Efendimiz ’in hanımının ismi ve ilk Müslüman olan insan. Anlamı: Hanımların en büyüğü, en yücesi.
akkoyun21 Cicek1 Cicek1 Hatice ismi kendi başına da güzel bir isim bence bu sebepten hep Hatice başa geliyor sonda görmedim pek tahmin de edemedim inşallah uygun ismi bulursunuz😊
bluemom24 Hatice ikinci isim olarak zor olur bence o şekilde hiç koyarsanız hiç kullanılmaz gibi geldi bana çocuğa fazlalık olur sadece Hatice Reyyan vardı tanıdığım güzel kullanılıyor , Hatice Sare de güzel
Cicek1 bluemom24 evet haklısınız ama işte ikimci isim olarak koymayı düşündü eşim başına şuan uygun olacak arıyoruz fikriniz içinde teşekkür ederiz 🥰
ValideSultan Cicek1 Hatice çok güçlü bir isim ben daha etrafında salak beceriksiz bir Hatice görmedim hepsi çok zeki becerikli güçlü kadın. Malum zamanın erkek egemen kadının köle olduğum kız çocuklarının öldürdüğü toplumda ticareti yönetiyor ciddi bir güç. İsim seçerken bu gücü ve zekayı etkilemeyecek isimler tercih etmenizi öneririm. Benim naçizane fikrim tek isim olması çünkü ilerde babasının soyadını kullanmak isterse hoş olmuyor. Ben 2 soyad kullanıyorum 2 isimle birlikte zor oluyor
sari_papatyam ValideSultan Haticeleri çok güzel anlatmışsınız gerçekten Allah dağına göre kar verir derler ya o yüzden imtihanları da öyle oluyor sanki ya da hep kırsal kesimde büyük isimleri olarak duyduğumuz için ve de onların hayatı günümüz gençlerine göre daha zor geçtiği için bana öyle geliyor da olabilir
sari_papatyam Cicek1 Hatice tek başına o kadar ciddili bir isim ki ister istemez ilk isim oluyor ikinci isim olarak gitmiyor gibi duruyor 😅