esocaan Kızlar 5+3 hamileyiö bugün kontrole gittim kesem 9mm cıktı doktor suanlık ici boş cok erken dedi ama bir boş gebelik gecmisim var sizce oluşacak mı
busraaker esocaan canım ben de 5 haftalıkken gittim keseyi gördüler 1 cmdi sonra 6+3te tekrar gittim bebek oluşum aşamasında dedi kendi de zar zor gördü doktor 7. Haftayı beklemeni öneririm. Bir de olumlu düşün her şey güzel olsun 🤍
seyddaa Acele etme canım zaten bu haftada bebeği göremiyorlar bir hafta sonra tekrar git içini ferah tut.