umutluvemutlu Kızlarr selam, ovülasyon testim galiba pik oldu😇 ilk yaptığım da pik gibiydi ama bugün daha koyu. Bugünü değerlendiremeyeceğim. Yarını değerlendirsem olur mu acaba 😢
Minamom_ umutluvemutlu dünü değerlendirmişmiydin bende bi gün önce pik ertesi gün pik bi dolu bi boş olarak değerlendirmiştim birde çatlamayı
umutluvemutlu Minamom_ yok dünü de değerlendiremedim gece yola çıkacağız o yüzden bu gece de zor anca yarın olur 🥹 nasip artık bakalım
Minamom_ umutluvemutlu sen yine sıvı almadan test yap 2 saat bişe yiyip içmeden belki pilin benim gibi uzun sürer yarında ilk fırsatta denersin çatlama zaten 12/24 arası saatte oluyor inşallah hayırlı sonuclanır🙏🏻
damla6565 Dün de değerlendirmemişsiniz bugün de 2 gün kaçmış oluyor ama keşke bu gece en azından olabilseydi
umutluvemutlu damla6565 gece 2 de uzun bir yola çıkacağız eşimin biraz uyuması gerekiyor araba kullanacağı için🥹 hayırlısı napalım olmazsa bi sonraki ay artık🥲