Ruruu eşim ben hamileyken yurt dışına gitmek zorunda kaldı çalışmaya , planlarimiza gore tam dogum yapacağım ay gelecekti ama olmadi kizim 1 ay erken doğdu eşim iş yerinden izin alamadi çünkü izne değil çıkışını alip gelecekti. Çok zor gunlerdi acil sezerryana alindim kızımın kalp atislari düşmüştu esim yoktu. Allah razi olsun ailem her konuda yanimdaydi ellerinden geldigince yoklugunu hissettirmemeye calistar ama olmuyor maalesef her anlamda eksikligini cok hissettim hemsire dogumdan sonra bebegi vermek icin bebeğin babasi nerde dediginde yarim saat hickira hickira aglamistim lohusaligim berbat gecti 3 ay psikolojik olarak kotuydum her gelen ayy yazik babasi daha gormedi diyordu ben oturup ağlıyordum ve eşim kizım 6 aylikken geldi gercekten zor donemlerdi geçti mi geçti kizim 2.5 yasinda suan beraberiz cok sukur ama hicbir zaman eşim o zamanki yokluğunnu dolduramicak hep boyle bi yanim eksik kaldi