mlkunal Acemiiiii ağır vs kaldırdınız mı acaba? Eğer öyle bişey yoksa bazen hamilelikte oluyor cnm benimde oğlumda belim çok ağrıdı bizim gelininde ağrıyordu
daisymom_99 Acemiiiii Ben 6+5 oldum canm kasığıma belime sürekli ağrı sancı giriyor nedenini bilmiyorum sanırım normal ya unutmuşum hamileliği salı günü hastaneye gideceğim kalp atışı dinlemeye umarım sorun yoktur bnde endişe ediyorm
Acemiiiii mlkunal ağır bir şey kaldırmadım ama normal işlerimi yapıyorum tabi durmadan 🥹 birden saplanınca ağrı korktum.
Acemiiiii daisymom_99 ben de önümüzdeki hafta gideceğim kalp atışı için inşallah ☺️ umarım normaldir bu ağrılar