hamzaezel benimde ikiz balım ama o haftalarda hiç olmamıştı, sık idrara çıkma bende 15-16 haftalarda bitti şimdi yine başladı 32haftadayız. bel ağrısı da geçen gün oldu benim ama kum döküyormuşum enfeksiyon çıktı o yüzden. bir sonraki kontrolün yakın zamanda değilse ve ağrın devam ederse bi acile git bence