Annedyebiri Dün kopkoyuydu bi önceki postumdan görebilirsiniz ama sular kesik olduğu için yapamadık bugün yapsam tutma ihtimali var mı? https://hizliresim.com/g8tuhlr
Ggxx Annedyebiri yumurtlamadan önce veya başında yaparsanız kız olma, çatlama zamanı yaparsanız erkek olma olasılığı yüksekmiş. Sizin Çatlama olmuş. Bence bugünü de değerlendirebilirsiniz. Ama inş önceki birleşmeden çoktan döllenmiştir de tutunur 😇🙏🏼