siinemyy Kızlar merhaba, henüz 5 haftalık gebeyim. Bugün otobüs yolculuğu yaptım 7 saatlik eve girdiğimde iç çamaşırımda hafif pembe kan gördüm. Neden olabilir Yolculukla ilgili midir ? kötü etkilemiş olabilir mi ? Endişelendim
deletedmom43191 siinemyy evet yolculukla alakali olabilir acile git hemen doktordan izinsiz niye yola ciktin
anneoluyorummm103 siinemyy gebelikte uzun yolculuk yapılacaksa 2 saatte 15 dakika yürüyüş öneriliyor muhtemelen yolculuktan olmuştur doktora gidin fitil verir muhtemelen
dilek190 siinemyy yani özel olmazsa neden 7 saatlik yolculuk yapıyosun hamileligin ilk aylarinda yani 5 6 7 aylık olsan neyse ben gercekten cesaret edenlere bakiyorum öyle yani ilk aylar eiskli oluyo genelde ben 2 saatlik yolculuktan korkuyorum
siinemyy deletedmom43191 dün doktora gittim şehir dışına çıkacağımı söylemiştim ama otobüsle olduğunu söylememiştim
siinemyy dilek190 merhaba, doktoruma dün şehir dışına çıkacağımı söylemiştim olumsuz bir şey söylemedi, ben de bir şey olacağını düşünmedim açıkçası. Güzel bir dilekte bulunmak, kibarca tavsiye vermek varken bu eleştiri ve kıyas neden?
sevvallsanverr0 Yarını bekleme acile git. Hemen muayene eder ve gerekli olan ilacı verirler. Allah korusun bir şey olursa bunun vicdanıyla nasıl duracaksın? Benimde 5 haftalıkken az bi şey kanama olmuştu peçeteyle silince peçeteye gelmişti. Beklemedim gittim hemen acile. Kese etrafında da kanama olmuş 12. Haftaya kadar progestan kullandım düşük tehlikem vardı yattım hep
dilek190 siinemyy kıyas yapmiyorum arkadaşım çevrende seni uyarabilecek birileri vs yokmuydu ben sadece ne kadar mecbur kalmis olabilirsin 7 saatlik yola diyorum gercekten sıkıntılı simdi ne diyeyim
siinemyy dilek190 çok yeni olduğu için çevremdekilere söylemedim henüz. Gurbette yaşıyoruz eşim göreve gittiği için ailemin yanına gelmem gerekliydi açıkçası. Yine de bilseydim tek kalırdım tabi