Merhabalar. 7. Haftamda başlayan Plesanta arkası bir kanama alanım vardı kanamam da oldu dışarıya. 10. Haftada gittiğimde doktorum artık bir kanama alana görmediğini söyledi. Lekelenmelerim bitmişti ancak 12. Haftada yine kahveli sarılı mukus gibi lekelenmelerim oluyor sürekli özellikle sabah uyanınca çok yoğun. Doktorum istirahat diyor normal diyor ama tam riskli dönem bitti derken neden oluyor anlamıyorum bu lekeler. Başına gelen oldu mu bu haftalarda da ?