yildzbebek Normal de 10 Ekim de doğum olacaktı ama nst de bugün sancı çıktı doktor 10nu beklemez eğer ağrıların olursa mutlaka gece de olsa gel dedi nst de sancı 48-68 -78 e yükseldi ağrım var devam ederse gece tekrar gidicm böyle bişey yaşayan oldu mu
zehraulger3838 yildzbebek ağrım varsa gel diyo doktor ağrın var dveam etmeisni bekliyorsun canım riske atma derim hemen şimdi git bence acile